انتخاب سرپرست‌ شرکت گلتاش به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد در سال ۱۴۰۰
اسفند 8, 1400
گرامی داشت روز درختکاری در شرکت گلتاش
اسفند 8, 1400
انتخاب سرپرست‌ شرکت گلتاش به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد در سال ۱۴۰۰
اسفند 8, 1400
گرامی داشت روز درختکاری در شرکت گلتاش
اسفند 8, 1400

مجمع عمومی عادی شرکت گلتاش برگزار شد / گلتاش به دنبال ارتقای سهم خود در بازار‌های صادراتی

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه گلتاش برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ١۴٠٠ با حضور صاحبان سهام در محل سالن همایش‌های شرکت پاکسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه گلتاش برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ١۴٠٠، ساعت ٨ صبح روز شنبه ٧ اسفند سال ١۴٠٠ با حضور ٧٩.٣٣ درصد صاحبان سهام در محل سالن همایش‌های شرکت پاکسان برگزار شد و در این جلسه گزارش‌های مالی سالانه و گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام به سهامداران این شرکت ارائه شد.

در ابتدای این جلسه براساس ماده ۱۰۱ قانون تجارت، داود حمزه به نمایندگی از شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به عنوان رئیس مجمع، همایون باقری به نمایندگی از شرکت مروارید هامون و مجید نژوری به نمایندگی از شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه بهشهر به عنوان ناظر و بهرام خسروی سرپرست شرکت گلتاش به عنوان دبیر مجمع به عنوان هیئت رئیسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گلتاش انتخاب شدند و جلسه با حضور نماینده سازمان بورس و حسابرس و بازرس قانونی رسمیت یافت.

در ادامه گزارش‌های مالی سالانه و گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام توسط سرپرست شرکت گلتاش به حاضرین در جلسه ارائه شد.

بهرام خسروی با اشاره به جایگاه و اهمیت شرکت گلتاش در عرضه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور گفت: این جایگاه و عملکرد شرکت گلتاش انتظارات بیشتری را در جامعه ایجاد کرده و چهره‌های دغدغه‌مند در حوزه بهداشت انتظارات ویژه‌ای از شرکت گلتاش دارند و این شرکت باید پاسخگوی این انتظارات باشد.

خسروی ادامه داد: شرکت گلتاش در سال پیش‌رو تمرکز خود را در حوزه‌ صادرات معطوف خواهد کرد و سعی دارد با ایجاد بازارهای جدید میزان صادرات خود را نسبت به سال مالی گذشته افزایش دهد.

وی تصریح کرد: به همه سهامداران و سرمایه‌گذاران عزیز قول می‌دهم که تمامی کارکنان شرکت گلتاش با تلاش و دغدغه به دنبال حفظ سهم هم خود و ارتقای جایگاه این شرکت در بازار بوده و بدون شک در آینده نزدیک اخبار امید بخش بیشتری در حوزه تولید و فروش از شرکت گلتاش خواهید شنید.

در پایان این جلسه با رأی حداکثری سهام‌داران، صورت‌های مالی شرکت گلتاش تصویب شد و تخصیص ٢۵٠ ریال سود به ازای هر سهم شرکت گلتاش مورد موافقت مجمع عمومی عادی سالیانه قرار گرفت.

گفتنی است در این مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و روزنامه‌های اطلاعات به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار سال مالی ١۴٠١ انتخاب شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش