معاون فنی، پشتیبانی و پروژه شرکت گلتاش عضو هیات مدیره شهرک صنعتی مبارکه شد
شهریور 29, 1400
پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
شهریور 29, 1400
معاون فنی، پشتیبانی و پروژه شرکت گلتاش عضو هیات مدیره شهرک صنعتی مبارکه شد
شهریور 29, 1400
پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
شهریور 29, 1400

مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست شرکت گلتاش برگزار شد

طی مراسمی با حضور مدیر اداره کل حفاظت اسناد، رایانه و شرکت‌های بانک ملی ایران، مدیر حراست گروه توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل شرکت گلتاش مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست شرکت گلتاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، در این مراسم که با حضور مزینانی، مدیر اداره کل حفاظت اسناد، رایانه و شرکت‌های بانک ملی ایران، موسوی، مدیر حراست گروه توسعه صنایع بهشهر، افشارنژاد، مدیرعامل شرکت گلتاش و مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات سید محمد سجادی در سال‌های خدمت در شرکت گلتاش و تبریک به ایشان جهت نائل آمدن به مقام بازنشستگی، محسن عباسیانی‌نسب بعنوان مدیر حراست جدید این شرکت معرفی شد.

توفیق افشارنژاد در این مراسم با تقدیر از همه کارکنان حراست شرکت گلتاش اظهار داشت : ثبات و قوام سازمانی در یک مجموعه مدیریتی و حاکمیتی به وجود حراست فعال بستگی دارد و شرکت گلتاش با برخورداری از توان مهندسی و تخصصی همواره با چشم بیدار حراست و با نظارت مستقیم نیروهای خدوم توانسته است عملکرد درخشانی در مجموعه مدیریتی ارائه دهد.

توفیق افشارنژاد با قدردانی از خدمات مدیر سابق حراست شرکت گتاش که سال‌ها منشا خیر در صنعت شوینده بوده است به سوابق درخشان مدیر جدید حراست اشاره کرد و افزود: توجه خاص به مولفه ای نظارتی و پایش مستمر از ویژگی هایی است که مدیران باید بیش از پیش به آن توجه کنند.

مدیر عامل شرکت گلتاش به جایگاه نیروی انسانی در مجموعه گلتاش اشاره کرد و افزود: حفظ آرامش و احترام متقابل موجب هم افزایی و همدلی و افزایش انگیزه کارکنان می شود و برآورد‌ها وبررسی‌های نشان میدهد با مدیریت جامع و جهادی در شرکت گلتاش اقدامات جهادی خوبی به انجام رسیده که تولید ژل و مایع ضدعفونی کننده از ابتدای شروع اپیدمی کرونا از مهمترین این دستاورد‌ها محسوب می‌شود.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات سید محمد سجادی طی سال‌های گذشته با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش