توجه به استفاده از فناوری‌های جدید و توسعه بازارهای هدف شرکت گلتاش
بهمن 15, 1399
گزارش تفسیری ۹۹
بهمن 15, 1399
توجه به استفاده از فناوری‌های جدید و توسعه بازارهای هدف شرکت گلتاش
بهمن 15, 1399
گزارش تفسیری ۹۹
بهمن 15, 1399

گرامیداشت روز زن در شرکت گتاش

آئین تجلیل از بانوان شاغل در شرکت گلتاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، آئین تجلیل از بانوان شاغل در شرکت گلتاش به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا( س ) و روز زن با حضور معاون مالی اقتصادی و منابع انسانی برگزار شد و از بانوان شرکت گلتاش با اهداء هدایایی تقدیر شد.

سروش نامدارپور در این مراسم با تبریک روز مادر و روز زن گفت : زن در اسلام از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است و بر همین اساس هم روز میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا ( س ) سرور بانوان عالم روز بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن نامگذاری شده است و امید که بانوان شاغل در این شرکت نیز با توسل به آن حضرت در کارهایشان و زندگی روزمره موفق باشند.

معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی شرکت گلتاش افزود: توجه و تمرکز بانوان بر روی وظائف محوله دقیق تر و کیفی تر است و در انجام و پیگیری امورات بصورت منظم و با اهمیت بیشتری با مسائل برخورد می کنند و حضور بانوان با تحصیلات عالیه و تخصص مربوطه در شرکت گلتاش جای خوشحالی است.

نامدارپور اضافه کرد: زنان همانطور که در محیط کاری حضور مفید و موثر دارند باید در کنار خانواده نیز به ایفای نقش بپردازند که این خود اهمیت جایگاه خظیر زن در جامعه را بیشتر نمایان می سازد.

در پایان مراسم با اهداء هدایایی از بانوان شاغل در شرکت گلتاش تقدیر شد.

همزمان با این مراسم در دفتر شرکت گلتاش واقع در تهران توفیق افشارنژاد، مدیرعامل این شرکت از بانوان شاغل در این دفتر نیز تجلیل کرد.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش