نشست صمیمی پرسنل شرکت گلتاش با سرپرست جدید این شرکت برگزار شد
بهمن 7, 1400
دیدار مسئولین شهرستان مبارکه با سرپرست جدید شرکت گلتاش
بهمن 7, 1400
نشست صمیمی پرسنل شرکت گلتاش با سرپرست جدید این شرکت برگزار شد
بهمن 7, 1400
دیدار مسئولین شهرستان مبارکه با سرپرست جدید شرکت گلتاش
بهمن 7, 1400

برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان مبارکه در شرکت گلتاش

جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان مبارکه با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و نمایندگان صنایع در شرکت گلتاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، جلسه شورای پدافند غیرعامل به ریاست عبدالرسول صفری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، اصغر هدایت، فرماندار شهرستان مبارکه، جلیل حقیقتی رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه، بهرام خسروی‌، سرپرست شرکت گلتاش و نمایندگان صنایع در محل سالن جلسات شرکت گلتاش برگزار شد.

در ابتدای جلسه بهرام خسروی ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، با اشاره به اهمیت موضوع، پدافند غیرعامل را مهمترین عامل آمادگی جهت پیشگیری از خطرات احتمالی و همچنین کاهش خسارات در حوادث دانست.

سپس فرماندار شهرستان مبارکه ضمن خیر مقدم به مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و نمایندگان صنایع شهرستان مبارکه گفت: هدف از این جلسه انجام مطالعات پژوهشی از منظر پدافند غیرعامل برای شناخت صحیح ظرفیت ها، توانمندی ها، نقاط قوت و ضعف، تهدیدات و آسیب پذیری ها و مراکز ثقل شهرستان و ارائه راهکارها و برنامه ریزی های کلی و اجرایی مصون سازی جهت مقابله با تهدیدات دشمن می باشد.

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان مبارکه، به بیان مطالبی پیرامون منویات مقام معظم رهبری بر ضرورت پدافند غیرعامل و استاندارد سازی زیر ساخت ها در حوزه های مختلف بویژه در صنایع شیمیایی پرداخت.

صفری گفت: ما باید با برنامه ریزی در راستای سند چشم انداز، ماموریت های پدافند غیرعامل و با محوریت قرار دادن موضوع به سمت و سویی حرکت کنیم که خلأیی برای نفوذ عوامل تهدید باز نباشد تا بتوانند ضربات جبران ناپذیری را به صنایع و زیرساخت های ما وارد کنند.

وی اضافه کرد: به منظور حفاظت از صنایع و زیرساخت ها که بطور مستقیم با امنیت جامعه مرتبط می‌باشد و بیش از هر موضوعی مورد تهدیدات متعدد قرار می‌گیرد، نیاز به برنامه ریزی های مدون، ایجاد هماهنگی های لازم بین سازمان های مختلف در سطح استان می باشد تا ضمن مقابله با این تهدیدات و اقدامات محتمل دشمن بتوانیم در سایه ی امنیت و اقتدار سرافرازانه زندگی کنیم.

در ادامه این جلسه آموزش های لازم در خصوص مقابله با تهدیدات در زمان بروز حادثه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری به همراه فرماندار و رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه از شرکت گلتاش بازدید کردند.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش