پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
شهریور 31, 1400
تقدیر از کارکنان ایمنی شرکت گلتاش در روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی
شهریور 31, 1400
پیام مدیرعامل شرکت گلتاش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
شهریور 31, 1400
تقدیر از کارکنان ایمنی شرکت گلتاش در روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی
شهریور 31, 1400

تعامل همه‌جانبه برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان مبارکه در شرکت گلتاش/ تقدیر نماینده مبارکه از فعالیت‌های ارزشمند گلتاش

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از شرکت گلتاش از فعالیت‌های ارزشمند این شرکت در دوران کرونا تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، دکتر پروین صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به همراه رئیس اداره صمت و رئیس اداره کار شهرستان مبارکه از شرکت گلتاش بازدید کردند.
‌مهرداد زمانی، رئیس هیات مدیره شرکت گلتاش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های شرکت گتاش در سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، خواستار تعامل بیش از پیش نمایندگان با مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و استفاده از توان و ظرفیت های این دو دستگاه به منظور کمک به مانع زدایی و رفع مشکلات پیش روی صنعت به ویژه صنعت شوینده کشور شد.
وی با اشاره به ضرورت حمایت دولت و مجلس از تولید کنندگان مختلف ادامه داد: نگاه به تولید ملی و نقش آن در اقتصاد از اهمیت بسیاری برخوردار است و امیدوار هستم که در زمینه ارائه تسهیلات مناسب برای استفاده از مواد اولیه اقدامات لازم صورت پذیرد.
رئیس هیات مدیره شرکت گلتاش با بیان اینکه همه باید از تولید ملی حمایت کنند، تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی از مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدوار هستم که با حمایت از این موضوع، اقدامات موثری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه باید در این خصوص اقدامات موثری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که با حمایت نمایندگان محترم مجلس، این موضوع عملیاتی شود.
دکتر پروین صالحی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید عملکرد شرکت گلتاش در دوران کرونا ارزشمند توصیف کرد و گفت: شرکت گلتاش یکی از شرکت های ارزشمند شهرستان مبارکه است که با حمایت های خود می تواند نقش قابل توجهی در بهداشت جامعه داشته باشد.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که مجلس یازدهم بتواند با همفکری و همکاری مجموعه وزارت صمت گام های موثری در کمک به رفع موانع و حل مشکلات صنایع به ویژه شرکت گلتاش بردارد.
نماینده مردم مبارکه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت شهرستان مبارکه در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که این شرکت همگام با نیاز جامعه در راستای رفع مشکلات مردم اقدام می‌کنند و باید تلاش کرد که این اقدامات مورد تقدیر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه همه باید برای حمایت از تولیدکنندگان به خط شوند، افزود: در کنار این موضوع، باید حمایت از قشر زحمت‌کش کارگر نیز عملیاتی شود و در این خصوص اقدامات موثری اجرایی شود.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش