جهش “شگل” به تابلوی فرعی بازار اول بورس
آبان 8, 1399
افزودن اسانس خوشبو کننده به محلول الکلی ضدعفونی کننده هیچ ممنوعیتی ندارد
آبان 8, 1399
جهش “شگل” به تابلوی فرعی بازار اول بورس
آبان 8, 1399
افزودن اسانس خوشبو کننده به محلول الکلی ضدعفونی کننده هیچ ممنوعیتی ندارد
آبان 8, 1399

احیای برند دنتامکس در شرکت گلتاش انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، بازار رقابتی این روزهای کشور، حفظ دیدگاه سنتی و عدم وجود یک استراتژی معین برای کسب و کارها به معنای ازدست دادن جایگاه برند در بین رقبا و به دنبال آن از دست دادن سهم محصول از بازار فروش خواهد بود.

بی توجهی به بازاریابی نوین می‌تواند سبب از بین رفتن کسب و کارهای دیرپا و نوپا شود که این امر سبب عدم دستیابی اهداف خرد و کلان موسسان و سهامداران و همچنین نا امیدی کارکنان را به همراه دارد.

از این رو اهمیت دادن به روش‌های نوین بازاریابی می‌تواند در درجه اول سبب ثبات و پایداری یک کسب و کار و در درجه دوم رشد و توسعه پایدار آن در بین رقبا شود. با توجه به اهمیت این موضوع در شرکت گلتاش، برند دنتامکس ْکه سالیان پیشین با موفقیت چشمگیری همراه نبود ْمورد بازنگری کلی قرار گرفت که در ادامه به بررسی این برند خواهیم پرداخت.

عنوان برند دنتامکس در سال ۱۳۸۳ با مالکیت شرکت گلتاش به ثبت رسید و اولین محصولات این برند که شامل سه نوع خمیردندان بود در سال ۱۳۹۵ به تولید انبوه رسید که شامل انواع شب، کامل و پرسیکا بود و با وجود کیفیت بالای این محصولات، مورد استقبال مصرف کنندگان واقع نشد.

اجرای فرآیندهای تحقیقات بازار به منظور رصد بازار و تحلیل رقبا، بررسی شبکه توزیع و تعیین نقاط ضعف و قوت محصولات برندهای شرکت از مهم ترین برنامه های شرکت گلتاش در راستای بهبود جایگاه برند دنتامکس بود.

پس از تحقیقات بازار، تحلیل جایگاه برند در مقایسه با رقبا و بررسی های انجام شده به منظور ایجاد هویتی متناسب برای برندهای دنتامکس و ارتقاء جایگاه آن در ذهن مشتری در سال ۱۳۹۸، تدوین و اجرای برنامه های بازاریابی، تدوین برند بوک و ایجاد هویتی مناسب برای این برندها در دستور کار قرار گرفت که با تدوین برند بوک و ایجاد هویتی مناسب و یکپارچه طراحی مجدد گرافیکی و صنعتی و اصلاح ادوات بسته بندی محصولات این برند آغاز شد.

بازنگری قیمت ها و قیمت گذاری مجدد برای محصولات برند دنتامکس اقدام موثر دیگری در راستای ریبرندینگ بود که صورت گرفت.

همزمان با ریبرندینگ و طراحی محصولات جدید، برنامه های تبلیغاتی برند ها نیز تدوین شد. تبلیغات محیطی گسترده در قالب بیلبورد در استان های آذربایجان شرقی، گلستان، مازندران و گیلان، از جمله اقداماتی بود که به منظور معرفی هر چه بهتر و تثبیت جایگاه برند های شرکت گلتاش در ذهن مشتری صورت گرفت.

بررسی و برگزاری جلسات متعدد به منظور جلب موافقت مدیران ارشد مجموعه به منظور همکاری با شرکت های پخش منطقه ای و در نتیجه شروع همکاری با شرکت پخش جدیدی در زمینه توزیع داروخانه ای خمیردندان های دنتامکس در زمستان ۱۳۹۸ گام دیگری در راستای معرفی برند و محصولات مربوط و همچنین بهبود توزیع مویرگی محصولات بوده است.

تکمیل سبد برند دنتامکس به منظور پاسخگویی حداکثری به نیازهای مشتریان و افزایش سهم بازار از دیگر اقداماتی بود که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شد و می توان به تکمیل سبد خمیردندان های دنتامکس با تنوع ارتودنسی، نانو و حساس اشاره کرد.

در ادامه به معرفی کامل این محصولات خواهیم پرداخت.

خمیردندان شب دنتامکس

خمیردندان شب دنتامکس که اولین از نوع خود در ایران محصوب می‌شود حاوی ماده‌ی آنتی‌باکتریال لاکتات روی و اسانس بی نظیری است که در کاهش بو و طعم نامطبوع صبحگاهی دهان بسیار موثر است. این خمیردندان با دارا بودن ویژگی‌هایی چون ضد پوسیدگی و کاهش تشکیل لک و پلاک دندانی تا حد زیادی از پوسیدگی دندان‌ها پیشگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت پخش مناسب آن در دهان اشاره کرد که سبب رسانش حداکثری مواد موثره به دندان‌ها می‌شود.

خمیردندان کامل دنتامکس

خمیردندان کامل دنتامکس یک خمیردندان همه کاره برای استفاده روزانه است. این خمیردندان با دارا بودن ترکیباتی مانند نمک‌های پیروفسفات، سدیم فلوراید و تری‌کلوزان دارای ویژگی‌هایی چون ضد پوسیدگی، سفید‌کننده، ضد لک و ضد تشکیل پلاک و همچنین آنتی باکتریال است. از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به اسانس خوش بوی آن اشاره کرد که طعم خوش ایجاد شده از آن در دهان ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر خمیردندان‌های مشابه دارد.

خمیردندان پرسیکای دنتامکس

خمیردندان پرسیکای دنتامکس همانطور که از نام آن بر می‌آید حاوی عصاره طبیعی گیاه پرسیکا است که سبب کاهش التهاب لثه می‌شود. این خمیردندان به دلیل دارا بودن یون‌های موثری چون فلوراید به پیشگیری از پوسیدگی دندان کمک می‌نماید. خمیردندان پرسیکای دنتامکس از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه از جمله سدیم فلوراید به منظور پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها تهیه شده‌ است.

خمیردندان ارتودنسی دنتامکس

خمیردندان ارتودنسی دنتامکس اولین خمیردندان ایرانی مخصوص دندان‌های ارتودنسی است. این خمیردندان دارای عصاره‌ی آلوئه‌ورا برای بهبود التهاب‌های لثه و مراقبت از آن و همچنین حاوی ماده آنتی‌ باکتریال ستیل پیریدینیوم کلرید برای کمک به پیشگیری از پوسیدگی دندان، ویتامین E برای تقویت لثه و سدیم فلوراید برای پیشگیری از پوسیدگی دندان می باشد. این محصول با پخش کامل در دهان، مابین براکت‌های ارتودنسی باقی نمی‌ماند و با استفاده از آن شستشوی دهان پس از مسواک‌زدن به خوبی انجام می‌شود.

خمیردندان نانوی دنتامکس

خمیردندان نانوی دنتامکس حاوی ماده نانو هیدروکسی آپاتیت به منظور رفع و همین‌طور پیشگیری از پوسیدگی دندان است. مینای دندان از ماده هیدروکسی آپاتیت ساخته شده‌ که ترکیب نانوی این ماده در رفع پوسیدگی دندان و همچنین زدودن حساسیت آن موثر می‌باشد. اثربخشی این ماده چه از طریق مراجع بین‌المللی و چه از طریق پژوهش‌های دانشگاهی صورت گرفته و با همکاری شرکت گلتاش به اثبات رسیده است. خمیردندان نانوی دنتامکس دارای اسانس خوش طعم با ماندگاری بالا به منظور ایجاد بوی خوش طولانی مدت دهان پس از مسواک‌زدن است.

خمیردندان مخصوص دندان‌های حساس دنتامکس

خمیردندان مخصوص دندان‌های حساس دنتامکس حاوی نمک نیترات پتاسیم برای رفع حساسیت دندانی است. این خمیردندان که دارای ۵ درصد از ترکیب مورد اشاره است، می‌تواند حساسیت دندانی را ظرف مدت ۲ هفته به طرز چشمگیری کاهش دهد. خمیردندان مخصوص دندان‌های حساس دنتامکس با ظاهری جذاب، اسانسی خوش‌بو و صفحات خنک‌کننده، حس خوشایند پس از استفاده به مصرف کننده می‌دهد. این خمیردندان به خوبی در دهان پخش می‌شود و مواد موثره‌ی موجود در آن با تمامی بخش‌های دندان‌ در تماس قرار می‌گیرد. همچنین در این خمیردندان از سدیم فلوراید به منظور پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها استفاده شده ‌است.

فروشگاه های آنلاین :

‍● فروشگاه آنلاین
‍● بستن
تماس مستقیم با گلتاش